Wednesday, September 1, 2010

فى خانة النسيان

انا ما بحبش الكلام الكتير بس نفسى أتكلم مع حد ومش لاقى حد اتكلم معاه لا لى اخ ولا لى حد اتكلم معاة بقلب مفتوح قلت اجرب اكتب هنا يمكن ارتاح كل اللى حاسه انى عامل زى سلك النور كل الناس بتحبه عشان بينور لها حياتها وبيحل مشاكلها لكن تخاف تقرب منه قوى لا يكهربها سبحان الله الكل شايف ان اللى عنده القدرة يحللك اصعب المشاكل وتفكيره كويس عنده نفس القدرة انه يوقعك فى مشاكل أصعب لا حول ولا قوة الا بالله اللى نفسى يفهموه ان السلك العريان بس هو اللى بيكهرب لله الامر من قبل ومن بعد

(رباعية)

فى خانة النسيان

ربك وزع الأرزاق وباينله ناسانى

خصنى أنا ب الحزن وم الفرح نحانى

كتابى عند الله مكتوب بدمع أحزانى

لامنه نجانى ولا همى نسانى

وعجبى

5 comments:

Magi Mostafa said...

مش لوحدك سلك نور بيكهرب دى حاجه عامه مبين كل الناس الى بتسمع وبتحل مشاكل الناس التانين
دى موهبه على فكره ربنا بيديها للى عايزه عشان يساعد الناس بس كل موهبه ليها اثار جانبيه وربنا يخليلك المدونه تفضفض فيها براحتك
:)

شمس النهار said...

ليه كده بس ياشاااعرنا الهمام

التفاؤل حلو

قول يارب

تحياتي

عابرة said...

لا اله الا الله محمد رسول الله
حبيت ابدأ كلامي بهالكلام الي بزيل الهم عن الصدر
ولو كنت بدك حدا يسمعلك انا والجميع هونه منتابع شو بتكتب ومنساعدك مع انك بتساعدنا اكتر
ويوم من الايام رح تجد الشخص الي يسمعك ويفهمك ويصير هو سلك النور والكهربا ويوخذ الدور عنك

عابرة said...

نسيت احكي انك عمرك ما كنت بخانة النسيان

Meagan Martin said...

لا اله الا الله محمد رسول الله حبيت ابدأ كلامي بهالكلام الي بزيل الهم عن الصدر ولو كنت بدك حدا يسمعلك انا والجميع هونه منتابع شو بتكتب ومنساعدك مع انك بتساعدنا اكتر ويوم من الايام رح تجد الشخص الي يسمعك ويفهمك ويصير هو سلك النور والكهربا ويوخذ الدور عنك